מוקד מידע 077-232-4000

אוטובוסים של אגד

למידע ולוחות זמנים של חברות האוטובוסים כל קו, אגד, דן, מטרופולין, מטרודן, קווים, ויאוליה-קונקס, סופרבוס, עילית, נתיב אקספרס, גלים, רמה, אפיקים ורכבת ישראל. 
למוקד מידע: 077-2324000

חברת אגד היא החברה הוותיקה בישראל, עוד מלפני שהוקמה המדינה בשנת 1933 הוקם קופראטיב אגד ומאז ועד היום החברה מתפקדת ומשמשת כחברת האוטובוסים הגדולה בישראל. אוטובוסים של אגד הם אוטובוסים מהירים, מגיעים לאזורים שונים כולל כפרים וישובים פחות מיושבים מתוך התפיסה וההבנה שזוהי חברה ציבורית שמשרתת מיליוני אנשים בישראל.

אוטובוסים של פעם

אוטובוסים של אגד בעבר נראו אחרת מאיך שהם נראים כיום, האוטובוסים הראשונים היו למעשה משאיות שנלקחו מהצבא הבריטי שבתוך ארגז המשאית הותקנו כיסאות ישיבה לנוסעים. אלו היו אוטובוסים מאולתרים שנסעו בדרכים משובשות ומסוכנות ביותר. כיום, אוטובוסים של אגד נראים אחרת, כשיש להם את כל האבזור לנסיעה נוחה ובטוחה.

אוטובוסים מודרניים

אוטובוסים של אגד כיום הם אוטובוסים מודרניים עם מכשור ואבזור מהחדשים בעולם, עם שעון דיגיטלי שמראה לנוסעים מה השעה, כסאות מתכוונים שנוחים לנסיעה ואף עם מערכת מיזוג ותאורה אישית לנסיעה לילית. כיום, גם נסיעות ארוכות באוטובוסים של אגד הן נסיעות יחסית פשוטות מאחר והאוטובוס עצמו בנוי בצורה שהיא נוחה לנוסעים ובטוחה לנהג.
 

אהבת? פרגן בלייק!